F150 EcoBoost: Koude Luchtinlaat Best

Wilt u het vermogen en de prestaties van uw F150-pick-up verbeteren? De beste koude-inname voor de F150 EcoBoost zou de oplossing kunnen zijn.

Tegenwoordig blijft koude luchtinlaat de beste optie bij veel enthousiastelingen omdat ze relatief vrij eenvoudig te installeren en betaalbaar zijn. Bovendien verhoogt het het vermogen van uw motor samen met een beetje meer geluid.

U kunt ook koude luchtinlaat installeren om de luchtstroom te vergroten en voor extra inlaat te zorgen. Dit zorgt voor een betere trekkracht, snellere rit en meer plezier.

F150 EcoBoost: Koude Luchtinlaat Best

Velen van ons vinden het misschien moeilijk om de beste koude-inname voor F150 te vinden . We hebben 10 van onze topkeuzes voor koude luchtinlaten voor F150 opgesomd. Deze vereisen minder inspanning en slechts een paar basishulpmiddelen om te installeren. Onze plectrums vereisen geen aangepaste melodie.

Maar zal een deuntje enorme kracht op je EcoBoost f-150 onthullen? Absoluut. Dit artikel zal zich echter concentreren op de top 10 koude luchtinlaten voor de F150 EcoBoost. Dus, zonder verder oponthoud, wat zegt u dat we tot onze beste keuzes komen?

1. Roush 422089 Koude Luchtinlaat 2022-202020 2.7L Of 3.5L

Ford is een meester in techniek en heeft een absoluut enorme motorvariant gecreëerd. Dat is de beste koude luchtinlaat f150 3.5 ecoboost -motor. Je moet bekend zijn met de basisprincipes van motoren en hoe ze werken. Een motor heeft veel meer lucht nodig om goed te verbranden. Zuurstof is het belangrijkste ingrediënt bij verbranding.

Een machine is een apparaat waarmee een persoon goed kan ademen. Roush 422089 is het specifieke apparaat dat zal worden gebruikt in de EcoBoost 2.7L- of 3.5L-versies van 2022-202020.

Deze koele luchtinlaat kan de beperking van de luchtstroom in de voorraad met maar liefst 25% verminderen. Dat geeft de motor meer ruimte om te ademen. U voelt het vermogen dat u wilt met minder brandstofverbruik.

Kun je dat niet voelen zonder? Ja. Maar een luchtinlaat is een goede investering als het de kosten kan verlagen en het vermogen kan vergroten. En als je voor deze gaat, zeg ik dan, waar wacht je nog op?

  • 25% minder beperking
  • Hoogwaardig composiet kunststof materiaal
  • Wasbaar gaasfilter
  • Te gebruiken op verschillende varianten en modellen
  • Geen PCM-kalibratie nodig
  • Er zijn geen duidelijke gegevens over verhogingen van de luchtstroom
  • Zegt niet hoe vaak luchtfilters moeten worden schoongemaakt

2. S&b Koude Inlaat F150 Ecoboost 2015 – 2017 2.7L En 3.0L

Inlaten zouden de luchtstroom voor de motor moeten verhogen om te ademen. Hoeveel? Is het nodig dat de motor een bepaalde hoeveelheid luchtstroom krijgt om goed te blijven? Het is niet. Voor betere prestaties kunt u zoveel luchtstroom naar uw motor toelaten als u wilt.

S&B 75-5081 is zo’n luchtinlaat die de luchtstroom tot wel 44% kan verhogen. Dat is een hoop. Het is mogelijk dat de EcoBoost-motor met de voorraadopname meer vermogen produceert dan de V6-versie van de F150. Maar als u wilt dat uw truck nog beter presteert met een lager brandstofverbruik, dan zijn inlaten de oplossing.

Dit product is in principe ideaal in termen van prestatieverhoging. Het werd getest door een onafhankelijke instantie om de efficiëntieverhoging te achterhalen. De cijfers kwamen uit op 99%. Dit betekent dat u uw prestaties bijna kunt verdubbelen.

  • Hoogwaardig premium siliconen materiaal
  • Luchtfilters zijn gemaakt van katoen en wasbaar
  • Voorraad heeft 44% minder luchtstroom
  • 99% meer efficiëntie
  • ISO 5011 getest op kwaliteit
  • Het filter moet regelmatig worden geolied
  • Filterinspectie vaak nodig

3. AFe Power 54-32642-1B Magnum Force 2015-2017, 2.7L En 2015-2016, 3.7L

Stock intakes worden meestal tussen de 30 en 50% uitgevlogen door koude luchtinlaten. Dat is de verwachte hoeveelheid van een goede koude luchtinlaat. De aFe 54-32642-1B Magum is iets anders. Het is getest en het is bewezen dat het de luchtstroom met 84% verhoogt.

Dat is eigenlijk geweldig. De motor zal beter presteren als er meer luchtstroom is. De luchtfilters zijn nat, 5-laags en goed geolied. Deze efficiëntie komt van een specifiek ontwerp dat de warmte omleidt naar het onderste deel van de inlaat. De warmte wordt snel afgevoerd en de motor kan worden geoxideerd door de koude lucht om meer vermogen te produceren.

Luchtinlaten zijn op sommige plaatsen verboden op straat. Waarom? Omdat het auto’s een bepaalde kracht geeft, dat als ze de wet overtreden, de politie ze misschien niet kan stoppen. Maar het goede nieuws is dat het gebruik van deze luchtinlaat legaal is in 50 staten van de VS.

  • 84% meer luchtstroom dan de voorraadopname
  • Het luchtfilter kan gemakkelijk worden gewassen
  • De inlaat is lichtgewicht
  • Kunststof CAD-ontwerp van hoge kwaliteit
  • Sensor fitting

4. K&n Koude Luchtinlaat F150 Ecoboost (63-2592) 2015-2016 2.7L

Als het om de prestatieverhoging gaat, krijgt u van uw Ford F150 dat het trekvermogen aanzienlijk zal toenemen. Deze vrachtwagen kan zware gewichten trekken.

Maar slepen eist veel tol. Het belast de motor en verbruikt meer brandstof. Als het uw vaste baan is om spullen te slepen, is de k&n cold air intake f150 ecoboost de juiste oplossing voor u. Het verhoogt de luchtstroom tot 50% en verbetert het klim- en sleepvermogen met mijlen.

Het vermogen gaat omhoog en het brandstofverbruik daalt. De gasrespons is een ander belangrijk aspect. Zware voertuigen hebben meestal geen goede gasrespons. Deze luchtinlaat is eenvoudig te installeren en u zult het verschil kunnen zien.

De gasrespons wordt abrupt verhoogd. Ook hebben de filters zeer weinig onderhoud nodig. U hoeft de luchtfilters 100.000 km niet te reinigen.

  • Verbeterd motorgeluid
  • Vermindert turbolag
  • Een te groot filter kan vuil en vervuiling opvangen
  • Geen ECU-afstemming nodig
  • Vereist geen regelmatige filterreiniging
  • Sommige inlaten werden geleverd zonder de ontluchtingsbuis
  • Geen informatie over beschermingscertificering beschikbaar

5. F150 2.7 K&n Luchtfilter 2015-2019 2.7L

K&N staat voor duurzaamheid, betrouwbaarheid, levensduur. K&N is een unieke fabrikant van auto-onderdelen die trots is op de producten die ze maken. De K&N 63-2593 wordt geleverd met een garantie van 10 jaar of 1.000.000 mijl, net als de inname van het model ervoor.

Deze garantie lijkt ergens op. Het lijkt erop dat K&N het volste vertrouwen heeft in elk van hun koudeluchtinlaten waarvan ze weten dat ze tien jaar meegaan. Dus als je K&N investeert, is dat een investering voor een decennium.

Veel mensen rijden niet eens meer dan 10 jaar met hun auto. Mensen vinden veranderingen in hun smaak, maar een ding dat niet verandert, is de prestatie-upgrade die gepaard gaat met het installeren van deze intake. EcoBoost verandert in een brandstofbesparende turbo. Biedt een betere bergopwaartse ervaring, vermindert alle soorten vertraging en verhoogt de gasrespons.

  • Hoogwaardig constructiemateriaal
  • Vermindert motorvertraging en verhoogt de efficiëntie
  • Betere trekervaring
  • Verbetert het geluid van de motor
  • Zeer weinig onderhoud
  • Sommigen hadden minder mpg in zowel steden als snelwegen
  • De hele airbox is niet volledig ingesloten

6.

Op F150-forums worden vaak de meest gebruikte onderdelen van auto’s besproken. Ze bespreken ook de meest populaire merken onder hen. Het blijkt dat een van de meest voorkomende namen aFe is.

Waarom? Omdat aFe bekend staat om het nakomen van hun beloften. Als ze zeggen dat hun product het vermogen heeft om de prestaties van een vrachtwagen te verbeteren, dan is het waar.

Hun doel is om hun beloften na te komen en hun klanten tevreden te houden. De Power Magnum Force 54-12192 is een van hun meest populaire producten. Het is bestemd voor de 3,5L-variant van het beste koudeluchtinlaat 2012 f150 ecoboost- model.

Nu, dit is een heel oud model luchtinlaat om in een lijst op te nemen. Dit is de beste koude-inname die beschikbaar is voor elk 3,5L-model.

De 44% meer ademhaling voegt 32 pk toe zonder zelfs maar te zweten. Het belast de motor op geen enkele manier. Toch levert hij 16 kg. X ft. meer koppel.

  • Filtermedia is gemakkelijk afwasbaar
  • Hoogwaardig constructiemateriaal
  • Alle modellen van de 3.5L EcoBoost zijn compatibel
  • Eenvoudige installatie met gids
  • 44% meer luchtstroom dan de voorraadopname
  • Geen informatie over de afmeting
  • Geen speciale garantie

7. K&n Koude Luchtinlaat F150 Ecoboost (57-2583) 2011-2014 3.5L

K&N heeft een nieuw product. Presentatie van de K&N-kit voor koude luchtinlaat: 57-2583, speciaal ontworpen voor 3,5L-varianten van modellen van 2011 tot 2014.

Nu is er weinig neiging van de onderdelenfabrikanten om het eerstejaarsmodel van de EcoBoost-motor weg te laten. Maar waarom? Er is absoluut geen reden. Dit is absoluut onaanvaardbaar omdat de EcoBoost-motor van 2011 werd uitgeroepen tot beste motor van het jaar.

Dus technisch gezien maken fabrikanten een fout omdat veel F150-bezitters absoluut dol zijn op de eerste generatie EcoBoost-motoren.

Om aan die gebruikers te voldoen, laat K&N zien dat ze om hen geven. Zo maakten ze de 57-2583-kit compatibel met de eerdere modellen vanaf 2011 tot 2014.

  • Zeer hoogwaardig bouwmateriaal
  • Verhoogt de algehele prestaties
  • Acceleratie is aanzienlijk verbeterd
  • Alle soorten vertraging worden verminderd
  • Zeer eenvoudig onderhoud
  • Meer brandstofverbruik gemeld door veel gebruikers
  • Geen gegevens over afmetingen en luchtfiltercomponenten beschikbaar

8. Roush 421641 Koude Luchtinlaat 2012 – 2014 3.5L

Roush is een bedrijf in raceauto-onderdelen. In tegenstelling tot andere bedrijven zijn ze niet zomaar een fabrikant. Roush is een vertrouwd merk dat staat voor betrouwbaarheid, vertrouwen en prestaties van het volgende niveau. Roush is een merk dat garant staat voor betrouwbaarheid en prestatieverbetering, ook al zijn het geen race-onderdelen.

Roush 421641 cold intake is een uniek luchtinlaatsysteem dat is ontworpen voor de Ford F150, 3.5L-variant van 2012 tot 2014. De 3.5L-variant is een groter motorblok met meer vermogen en minder brandstofverbruik. Mensen begrijpen niet dat wanneer je een voertuig koopt met een groter motorblok, dit verondersteld wordt meer brandstof te verbruiken.

De grotere motorblokvariant is voor mensen die het vermogen nodig hebben en zich niets aantrekken van het brandstofverbruik. Dus bij het installeren van een koude luchtinlaat mag u geen brandstofefficiëntie verwachten.

Je zou kunnen denken dat de intake een manier is om het vermogen te vergroten, aangezien je een krachtig beest hebt gekocht. De Roush bespaart ook brandstof. Het maakt allemaal deel uit van de schoonheid.

  • Betere reactietijd
  • Verhoogt het vermogen aanzienlijk
  • Hoogwaardig filtermateriaal
  • Voor een luchtinlaat, zeer lichtgewicht
  • Bespaart brandstof
  • Er zijn geen gegevens over hoeveel de luchtstroom toeneemt.
  • Het geeft niet aan hoeveel pk’s zal worden verhoogd

We kennen de strikte regels van Californië. Voertuigen die krachtiger zijn dan de norm in Californië zijn niet toegestaan. Hoewel de andere 49 staten bijna elke straat in Californië illegaal toestaan, zal het zeker overal legaal zijn als het daar legaal is.

Niet alleen auto’s, de regels zijn zo streng dat je zelfs de benodigde onderdelen van de auto niet kunt tunen of upgraden, zoals het installeren van een koudeluchtinlaat. Alleen omdat het de prestaties aanzienlijk verhoogt, is het niet legaal. Roush, een naam die synoniem is met racen, ontwierp een milde wijziging aan het Cold Air-inlaatsysteem voor de Ford F150 EcoBoost 2.5L-variant in Californië.

Roush 421981. In Californië kunt u uw F150 2.7L-variant installeren. Als je daar toevallig woont en een behoorlijke toename van het vermogen en een lager brandstofverbruik wilt, dan is dit de juiste keuze.

Afgezien van die staat, is het ook een fatsoenlijk koudeluchtinlaatsysteem voor iedereen. Het pakket bevat alle hardware en 28 pk’s achter. De montage is dus eenvoudig.

  • Gaasfilters
  • 3 jaar gegarandeerd
  • Behoorlijke stijging in pk
  • Zeer goede gasrespons
  • Legaal te gebruiken in Californië
  • Het is niet zo goed als andere innames.
  • Verhoogt het brandstofverbruik niet in de 3,5L-variant

10. AEM 21-8128DC Koude Luchtinlaatsysteem 2015-2016 3.5L En 2015-2020 2.7L

Voorraadproducten kunnen moeilijk te upgraden zijn en zijn niet gemakkelijk te vervangen. Als de auto alle benodigde producten bevat die van tevoren zijn geïnstalleerd, kan niemand het gevoel proeven van het upgraden van hun truck. Dit is de reden waarom veel de inlaatluchtstroom beperken.

Het AEM 21-8128DC koude-inlaatsysteem geeft je de kracht. Deze dubbele inlaat zorgt ervoor dat de motor goed kan ontbranden door te zorgen voor een droge luchtstroom. Deze inlaat is ontworpen met twee dingen die zorgen voor meer vermogen waar nodig en meer brandstof besparen waar dat nodig is.

Dat betekent dat deze inlaat u geld kan besparen en u het echte gevoel van de kracht van de Ford F150 EcoBoost kan geven. Voor de luchtinlaatbuizen wordt doorngebogen aluminium gebruikt. Het is extreem duurzaam.

Dit komt omdat de meeste inlaatbuizen beschadigd zijn wanneer ze worden verzonden via externe bezorgdiensten. Om dat te voorkomen bedacht AEM de oplossing om voor dit materiaal te gaan.

Het filtermedium is goed voor 100.000 mijl na eenmalige reiniging. Het vereist minder onderhoud. Het voorkomt dat vuil en stof in de motor komen.

Kopersgids: Dingen Om Te Overwegen Voordat U Een Koudeluchtinlaat Voor F150 Ecoboost Koopt.

Je kunt niet zomaar een winkel binnen walsen en een koude luchtinlaat pakken, want de prijsklasse is goed in de buurt. Dat is veel geld voor de meeste mensen. Inlaten zijn geen verplicht mechanisch onderdeel. Dit is voor mensen die meer vermogen en betere prestaties in hun motor wensen.

Niet elke andere F150-bezitter wil een koude luchtinlaat omdat ze tevreden zijn met hun vermogen. Degenen die beestachtige kracht willen, moeten weten waar ze rekening mee moeten houden voordat ze de beste koude luchtinlaat voor F150 Ecoboost kopen.

  1. Prestatieverbetering

De inlaat moet de prestaties van de motor kunnen verbeteren. Hoe meer luchtstroom een motor heeft, hoe meer vermogen hij zal leveren, dat is de basisregel.

Je krijgt meer vermogen en koppel als er meer luchtstroom is. Dus, voordat u een koude luchtinlaat koopt, moet u ervoor zorgen dat deze een goede toename van de luchtstroom garandeert. Anders negeert u de belangrijkste factor bij het verkrijgen van een luchtinlaat.

  1. Brandstofefficiëntie

Er zijn twee soorten intakes mogelijk. De eerste is ontworpen om het vermogen te vergroten. Deze inlaten zijn specifiek ontworpen om de motor over zijn limieten te duwen en de vermogensafgifte te maximaliseren.

Het tweede type luchtinlaten zorgt voor prestatieverbeteringen, maar met een vleugje brandstofefficiëntie. Waar ben je nu naar op zoek? Alleen meer vermogen? Of meer vermogen met een lager brandstofverbruik?

Het hangt allemaal van jou af. Het tweede type is voor u als u geld wilt besparen en meer kracht onder uw motorkap wilt voelen. Als het brandstofverbruik je niet interesseert en alles draait om vermogen, dan heb je het eerste type nodig.

  1. Garantie

Op de meeste auto-onderdelen zit garantie. Koude luchtinlaten zijn niet anders. Is het echt nodig? Denkt u werkelijk dat u aanspraak kunt maken op die garantie?

De garantieduur is meer de duur van hoe lang het product meegaat zonder dat u zich ergens zorgen over hoeft te maken. Een lange garantieperiode is belangrijk bij het kopen van een koudeluchtinlaat. Zo lang zal het duren.

  1. Onderhoud

Koudeluchtinlaatfilters worden gebruikt om te voorkomen dat vuil en stof in het motorblok komen. Vuil en stof kunnen problemen veroorzaken aan het motormechanisme. Luchtinlaatfilters moeten worden gereinigd.

Denk je echt dat je het zo vaak zou willen schoonmaken? Het is niet nodig. Dus, wanneer u een koude luchtinlaat koopt, bekijk dan het interval tussen elke wasbeurt van het luchtfilter. Dat is het enige onderhoud dat u nodig heeft.

Veelgestelde Vragen: Beste Koude Luchtinlaat Voor F150 EcoBoost

Vraag 1. Vraag 1. Verhogen Koude Luchtinlaten Het Aantal Pk’s?

Antwoord: koude luchtinlaten zijn beter dan normale inlaten. Ze zijn zo ontworpen dat de lucht beter naar de motor stroomt. De motor heeft zuurstof nodig, vooral voor de verbranding.

Door de koude temperatuur is de zuurstofstroom veel beter dan de voorraadopname. Deze luchtstroom zorgt er dus voor dat de motor beter ademt, wat resulteert in betere prestaties. Het verhoogt ook het aantal pk’s.

Vraag 2. Hoeveel Kilometer Gaat Een EcoBoost-motor Mee?

Antwoord: Een motor kan zo lang meegaan als je wilt. Het is mogelijk om erachter te komen hoe lang een motor meegaat zonder problemen te veroorzaken. Dus laten we dat beantwoorden. Een EcoBoost-motor kan meer dan 200.000 mijl meegaan zonder enige problemen te veroorzaken.

Vraag 3. Zijn Koude Luchtinlaten Slecht Voor Turbo’s?

Antwoord: een koude luchtinlaat en een turbo doen hetzelfde werk. Turbo zuigt lucht aan om de verbranding te verhogen, en een koude luchtinlaat doet hetzelfde. Anders is dat een turbo dat efficiënt doet. Het is dus duurder dan luchtinlaten.

Vraag 4. Vraag 4. Is Een Koudeluchtinlaat De Investering Waard?

Antwoord: zeker. Een koude luchtinlaat kan worden gebruikt als vervanging voor een turbo. Het verhoogt duidelijk de prestaties van het voertuig.

Vergelijkbaar