Beste Lq4-camera Met 317 Koppen Om Te Kopen

Bent u op zoek naar de beste Cam voor LQ4 met 317 koppen? Perfect! Je bent op de juiste plek! We hebben hard gewerkt aan het bestuderen en analyseren van duizenden recensies (zowel online als op het terrein) voor Cam en deze te beoordelen.’

Met duizenden producten online was het moeilijk om de lijst te beperken tot 5 producten. Het zal u hopelijk helpen om uw definitieve beslissing te nemen over Perfect Cam voor Lq4 met 317 Heads.

5 Beste LQ4-camera’s Met 317 Koppen

Nokken zijn cruciaal voor de algehele werking van LQ4. Het is daarom van cruciaal belang voor LQ4-eigenaren om de juiste nok te kiezen om een soepele werking te garanderen.

We hebben geprobeerd het u gemakkelijker te maken en de beste suggesties te bieden. Bekijk onze top 5 LQ4-nokken met 317 koppen.

1. Slordige Mechanica Stage 2 Nokkenas Voor LQ4

Deze cilinderkoppen geven u zonder problemen de best mogelijke prestaties. Deze koppen verbeteren de prestaties van uw voertuig door een hoog vermogen en maximaal koppel te creëren. Een goede boostregeling wordt gegarandeerd door deze twee.

Daarnaast is de verbrandingskamer in deze cilinderkop belangrijker. Dit betekent dat er geen problemen zijn met hete tankdruk.

Hoe goed de inlaat- en uitlaatpoorten ook zijn ontworpen, ze zullen ondoeltreffend worden als de uitlaat een slechte doorstroming heeft.

Met andere woorden, deze koppen zullen zeer lang meegaan. Je zult veel kracht kunnen waarnemen. Afgezien daarvan zijn deze koppen ontworpen om zo efficiënt mogelijk te zijn en resultaten van hoge kwaliteit te leveren.

Perfecte compressie wordt verzekerd door een klep uitgerust met de nodige hoeken en vacuüm. Een ultragladde afwerking kan worden bereikt door PCD (Polycrystalline Diamond) te gebruiken.

Deze nokkenas 317-kop is de beste op de markt omdat hij hogere toepassingen en grotere verbrandingskamers met lagere compressie heeft.

Deze nadelen zijn niet aanwezig in ADV-cilinderkoppen omdat ze een uitstekende ventilatie bieden.

2. Originele GM 6.0L LS LS LQ4 LM9 Cilinderkop 317

JJ Original GM is onverslaanbaar als het gaat om vermogen en koppel. Dit geeft u de best mogelijke prestaties en de langst mogelijke levensduur. In deze cilinderkop zit een enorme verbrandingskamer.

De prestaties worden rechtstreeks beïnvloed door de afmetingen en het ontwerp van de verbrandingskamer. Daarnaast moeten andere motorcomponenten ook samenwerken.

Deze koppen hebben een hoogwaardige klephoek die helpt bij het vergroten van de luchtstroom door de cilinderkoppen.

De hete tank 8 heeft een goede druk. De 317 zou een uitstekende running head zijn als hij ongewijzigd zou blijven.

Omdat deze koppen langere geleiders en verbrandingskamers hebben voor lagere compressie, kunnen ze een uitstekende optie zijn voor versterkte toepassingen.

Wanneer de klep langer open staat, kan er meer lucht in de cilinder komen. Voor een maximale luchtstroom is de 6.0L JJ Original GM voorzien van een hightech ventiel.

Door de aluminium structuur hebben deze hoeden een hoge levensverwachting.

Deze koppen kunnen tussen de 300 en 330 pk en 360 en 112,8 m pond koppel genereren als bonus voor de ls-motor. Deze twee hoofden zijn essentieel om alles onder controle te houden.

Deze hoogwaardige koppen zijn ongetwijfeld ontworpen om u maximale prestaties te bieden voor de laagst mogelijke prijs.

3. Brian Tooley Racing LS Turbo Stage 4-camera

Deze turbo cam is de beste op de markt. 3bolt distributietandwiel met.612/.610 specificaties voor 234/239.

Deze koppen zijn geweldig voor het stimuleren van toepassingen omdat ze langere lopers en kleinere verbrandingskamers hebben.

De aluminium structuur van deze nokken zorgt voor een lange levensduur.

Deze twee zijn essentieel voor een goede boostcontrole. Het verbetert ook de ventilatie van de cilinderkoppen, zodat u het meeste uit de luchtstroom van uw motor kunt halen.

U krijgt het beste van twee werelden: uitstekende prestaties en levensvatbaarheid op lange termijn. Deze koppen zijn geschikt om mee te racen omdat ze een hoog vermogen en maximaal koppel hebben.

Bovendien kun je het voor een eerlijke prijs in handen krijgen. Dit is zonder twijfel de beste en meest economische optie.

Dit betekent dat als je op zoek bent naar een turbo cam met veel vermogen, de Brian Tooley Racing LS Turbo Stage4 gm ls Cam misschien een goede keuze is.

4. Assault Racing Products Chevy BBC396 454 Rechthoekige Koppen Poortcilinderkoppen

Deze BBC 396 454 rechthoekige aluminium cilinderkoppen geassembleerde aluminium cilinderkoppen is ontworpen voor maximale prestaties.

U zult ook uw auto laten lijden als de inlaatpoort minder vloeibaar is dan de standaardpoort. Geen paniek! Een goede luchtstroom wordt geleverd via de inlaatpoort op deze cilinderkoppen.

Deze koppen zijn waterdicht en duurzaam. Je zult een lang en gezond leven leiden.

Bovendien heeft het een inlaatpoort voor betere prestaties. Een ventiel met de juiste hoeken en vacuüm zorgt voor een perfecte compressie. Dit metaal heeft een hoogwaardig oppervlak.

Je zult veel meer kracht kunnen waarnemen. Deze koppen zijn duurzaam en gaan lang mee, en ze zijn ontworpen om op hun best te presteren. De kosten zijn in ieder geval niet onoverkomelijk.

De inlaatzijde van de cilinderkop heeft de neiging om de meeste aandacht te krijgen in termen van uitlaatstroom. Als het uitlaatsysteem niet goed werkt, kunnen de prestaties van uw auto eronder lijden.

De prestaties van een motor zijn afhankelijk van veel factoren, waaronder de grootte en het ontwerp van de verbrandingskamer. Deze cilinderkop heeft een kamer van 122 cc.

5. Slordige Mechanica Stage 2 Nokkenas Voor LQ4

In termen van pk’s en koppel is de Sloppy Mechanical Stage 2 Nokkenas een uitstekende keuze voor lq4-motoren met 317-cubic-inch cilinderkoppen met de trickflow. De kleppentrein is stabieler door de LST-nokkenastechnologie.

Dit verhoogt het toerental. Met deze methode worden betere prestaties en een langere levensduur bereikt. Hierdoor is dit een uitstekende optie voor u. Deze cam wordt geleverd met een enorme verbrandingskamer. Deze nok is ook compatibel met hete tanks en druk.

Vanwege hun hoge vermogen en koppel zijn deze ideaal voor langdurig gebruik. Een goede boostregeling wordt gegarandeerd door deze twee. Het helpt ook bij het schakelen met de handmatige versnellingsbak door een uitstekend schakelherstel te bevorderen. Dit systeem houdt ook uw motor binnen zijn powerband.

Deze camera’s zijn gemaakt van hoogwaardige materialen en zijn bestand tegen onderdompeling in water voor geforceerde inductie. Het aanpassen van de hoek van de klep kan de luchtstroom verbeteren. Wanneer de klep langer open staat, kan er meer lucht in de cilinder komen.

Deze koppen zijn geweldig voor versterkte toepassingen omdat ze langere geleiders en kleinere verbrandingskamers hebben.

Overwegingen Bij Het Kopen Van De Beste LQ4-camera Met 317 Koppen

Niet alle items op de planken worden willekeurig bij elkaar gegooid. Om een lijst samen te stellen, kijken we naar verschillende aspecten van de situatie. Hieronder volgen enkele van de normen die in overweging moeten worden genomen.

Waar voor het geld

Het betekent niet noodzakelijk dat iets goedkoper is dan het. Het betekent niet dat u uw geld niet moet uitgeven aan een glanzend, maar niet geweldig product. Overweeg het geld dat u bespaart door een Cam voor LQ4 te kopen met 317 voorraadkoppen op onze lijst.

Specificaties:

De kwaliteit van een product is altijd meetbaar aan de hand van cijfers. We proberen artikelen te selecteren met de juiste combinatie van kwaliteit en prijs.

Verkopersrang

Dit is heel intrigerend! Als je wilt slagen, heb je meer nodig dan alleen een degelijke camera voor Lq4 Met 317 Heads. Het bereikt twee doelen tegelijk. Eerst en vooral impliceert de toenemende populariteit van producten een goede. Door de toegenomen vraag moeten makers betere kwaliteit en after-sales services kunnen bieden.

Negatieve beoordelingen

Ja! Cam For Lq4 met 317 Heads is een populaire keuze. Slechte reviews worden van de markt verwijderd en buiten beschouwing gelaten.

Functies:

Je hebt niet een hele reeks opties nodig; je hebt behulpzame nodig. Op basis van deze criteria kiezen we de beste camera voor Lq4 met 317 koppen.

Levensduur:

Duurzaamheid en betrouwbaarheid van een product zijn met elkaar verbonden. Een duurzame veren Cam For Lq4 met 317 Heads zal je lang van dienst zijn.

Klantfeedback:

Klantbeoordelingen zijn net zo betrouwbaar en nauwkeurig als klantbeoordelingen.

Klantbeoordelingen

De vele mensen die deze camera al eens hebben geprobeerd, kunnen zich niet vergissen. Betere beoordelingen staan gelijk aan tevredener klanten die meer waar voor hun geld kregen.

Merkwaarde:

Wat gebeurt er als je een minder bekend merk koopt, simpelweg omdat het goedkoper is? De kans op een product met een korte houdbaarheid is groter. Beroemdheden moeten hun reputatie behouden. Minder bekende bedrijven echter niet.

Er zijn veel Cam For Lq4 met 317 Heads-bedrijven die er zijn, en elk doet zijn best om zich te onderscheiden van de rest van het peloton. Als resultaat hopen we dat u een of meer producten kunt vinden die aan uw behoeften voldoen.

Toegankelijkheid:

Nieuwe items vervangen de hele tijd verouderde. Waarschijnlijk zijn er enkele nieuwe functies toegevoegd en belangrijke updates doorgevoerd. Wat is het doel van het gebruik van een naar verluidt fatsoenlijke camera voor Lq4 met 317 koppen als de fabrikant dat niet langer voortzet? We hebben geprobeerd de meest actuele artikelen van ten minste één vertrouwde leverancier op te nemen.

We hebben onze selectie van de Cam For Lq4 With 317 Heads gebaseerd op deze normen. Eindigt ons proces daar? Echt niet! U zou het belangrijkste over ons moeten weten: we werken onze website voortdurend bij om relevante en actuele informatie te verstrekken.

Over LQ4-motor:

De LQ4 6.0L LS small-block-motor werd tussen 1999 en 2007 door GM-trucks gebruikt. Voor marketingdoeleinden werd hij ook wel de Vortec 6000 genoemd. De hier getoonde specificaties en gegevens hebben betrekking op de in de fabriek geïnstalleerde LQ4-motor.

General Motors LS en LS-gebaseerde Vortec-motoren, die mechanisch vergelijkbaar waren, vonden een thuis in bijna elk GM-merk: Chevy, Pontiac, GMC, Cadillac, Buick en zelfs Saab, Hummer en Isuzu.

Motoren zoals de LS en Vortec hebben de standaard gezet voor hedendaagse prestaties en swapping.

Inlaatsystemen, turbocompressoren, drukvulling en cilinderkoppen met een hogere compressiestroom zijn allemaal opties voor het afstemmen van deze motoren, en lachgas is ook een optie.

De aftermarket is sterk, er zijn veel kratmotoren en op autosloperijen kun je vaak tweedehands motoren tegen een lage prijs vinden.

Summit Racing heeft een set complete handleidingen opgesteld voor elke motor in de LS-familie, zodat motorbouwers en tuners een handig naslagwerk hebben voor hun projecten.

317 Koppen Bijzonderheden

LQ4-motoren ontvingen in 2001 de 317 V8-koppen van Generatie III. Ook zijn kathedraalvormige inlaatpoorten en D-vormige uitlaat inbegrepen. De compressieverhoudingen zijn lager vanwege de kolossale verbrandingskamer van de motoren.

Deze vloeistof wordt vaak gebruikt in turbo- en superchargertoepassingen. Dit onderdeel is beschikbaar voor de 6.0L V8 LQ4- of LQ9-motoren.

Hoe De Nokkenas Te Veranderen Of Te Upgraden

Het vervangen van de nokkenas alleen voor een prestatieverbetering is een zeer kostbare en inefficiënte techniek om meer pk’s te genereren, vooral als u in een oudere auto rijdt.

Na verloop van tijd verliest de aandrijflijn kracht door slijtage en het verzamelen van vuil en koolstofafzettingen. Door het systeem handmatig op te ruimen en benzine-additieven toe te voegen, kan de motor meer vermogen krijgen dan een nieuwe nokkenas biedt.

Als u echter uw nokkenas moet vervangen, is het de moeite waard om te investeren in een hoogwaardige aftermarket-optie in plaats van meer te betalen voor het standaardmodel.

Emissievoorschriften beperken het vermogen van auto’s. Daarom kan het verwijderen van zoveel mogelijk legale vervuiling het vermogen van de motor om te ademen vergroten en het vermogen verbeteren. Dit is een onderwerp dat we in dit bericht uitgebreid hebben onderzocht.

Hoe Presteert De Nokkenas?

De nokkenas die bij de onderkant van het motorblok is geplaatst, is een onderdeel van een nokkenassysteem met stoterstang. Zoals de naam al aangeeft, drijft de nokkenas een reeks stangen aan die zich naar de kleppen uitstrekken en deze bedienen.

Als de nokkenas bovenaan is geplaatst, spreken we van een bovenliggende nokkenas. Bij een systeem met dubbele bovenliggende nokkenassen (DOHC) regelt één nokkenas de uitlaatklep en de andere inlaatklep.

Twee uitlaatkleppen en twee inlaatkleppen worden geregeld door afzonderlijke sets van vier afzonderlijke nokken op elke nokkenas voor aftermarket-koppen in een viercilindermotor met 16 kleppen. Een dual-cam systeem heeft twee nokkenassen met elk acht nokken.

Een Nokkenas Vervangen? Hier Is Hoe!

Als je mijn tutorials hebt gevolgd, heb je waarschijnlijk behoorlijk wat kennis opgedaan over het zelf uitvoeren van basisreparaties en onderhoud aan je huis. Een aangepaste nokkenas is veel moeilijker te vervangen, waardoor het een van de meest tijdrovende motoronderhoudstaken is.

Een goede monteur kan u vertellen of een bepaalde nokkenascarb die u hebt geïdentificeerd goed zal werken als u deze wilt vervangen. U zult versteld staan hoe moeilijk en vakkundig het is om de nokkenas te vervangen.

Kan De Nokkenas Het Vermogen Beïnvloeden?

Na goed te hebben gemengd en gecomprimeerd, genereert de motor kracht door een brandbaar lucht-brandstofmengsel. U kunt een meer zuurstofrijk mengsel en een sterkere vonk maken door de stoterstangen op uw inlaatnokken te vervangen.

De standaard nokkenas is zorgvuldig gebouwd om een lange levensduur, uitstekende platte zuigerkracht en brandstofzuinigheid te bieden. Omdat de hoeveelheid benzine die in de cilinder wordt gespoten gelijk blijft, levert de installatie slechts 10 tot 20 pk op.

De zoektocht naar een groter motorvermogen is een nooit eindigende. De brandstofinjectoren zullen fungeren als een struikelblok voor de nieuwe grotere nok. Voeg betere brandstofinjectoren toe en je hebt betere kleppen nodig. In plaats daarvan hebt u een verbeterd inlaat- en uitlaatspruitstuk nodig om de extra luchtstroom aan te kunnen.

Na dat alles mag je een toename van 50 tot 100 pk verwachten, maar de vraag blijft of de hele revisie de moeite waard was met geharde duwstangen.

Wat Zijn De Gemiddelde Kosten Van De LQ4 Cam-upgrade?

De kosten van een aftermarket nokkenas variëren per merk en soort auto tot 600 dollar is de gemiddelde actieradius. Het kan nog steeds duizenden kosten als je de beste opties kiest.

Als alternatief kunnen complete sets worden gekocht met de cam-swap en alle andere componenten die kunnen worden verwisseld. In termen van arbeidskosten kunnen monteurs -2000 rekenen, omdat het werk behoorlijk tijdrovend en ingewikkeld is.

Vragen En Antwoorden

Zijn 317 koppen beter dan 799 koppen?

De 317 koppen zijn ontworpen voor een toepassing van 6,0 liter en hadden een kamerdiameter van 10 cm. Dit grotere uitlaatpoortvolume van 799 koppen was verantwoordelijk voor slechts 191 cfm meer uitlaatgasstroom dan de 706 en 241.

Wat is de LQ4-kop?

De combinatie van de 317 koppen en de schotelvormige zuigers resulteerde in een statische compressieverhouding van 9,4:1 voor de LQ4. De 317 aluminium koppen zijn ontworpen met kamers van 71-72 cc en inlaatpoorten waarvan wordt beweerd dat ze zijn gevormd door de LS2/LS6 243-kop.

317 koppen zijn geweldig!

De 317 koppen vloeiden tot 20 cfm hoger dan de 706 koppen op bepaalde hefposities. De piekstroomcijfers varieerden met slechts 7 cfm bij 0,700 lift. De kamercapaciteit van 71,5 cc plaatst ze 10 cc voor op de 706 cc-koppen in termen van pure kracht met ls6-kop. Dit leidde tot een daling van 1,2 punten in statische compressie (van 9,5:1 naar 8,3;1).

Hoe ver gaat een Chevy 6.0-motor?

Het Chevy 6.0 lq4-pakket met koppen en nokkenassen gaat doorgaans meer dan 300.000 mijl mee, met een maximale levensduur van gemiddeld rond de 350.000 mijl. Dat is in het verleden al vaker gedaan en zal dat ook in de toekomst blijven doen.

Hoeveel mijlen per gallon haalt een Duramax?

Naast het leveren van de meest efficiënte Sierra 1500 ooit, biedt de Duramax 3.0L Turbo-Diesel de ultieme aandrijflijn voor offroad-avonturiers met een krachtig koppel van 277 pk en 277 lb-ft.

Hoe verhoog je het brandstofverbruik van een Vortec 6.0-motor?

Vervang de bougies, kabels, vloeistoffen en filters zoals aanbevolen door de voertuigfabrikant om een goede werking van uw auto met ls3-hoofden te garanderen.

Deze items kunnen op de Vortec 6.0 worden verwisseld om de efficiëntie te verbeteren en het brandstofverbruik te verminderen. Volgens het ministerie van Energie kan een jaarlijkse afstelling het brandstofverbruik met 4% verhogen.

laatste Gedachte

De eerste beoordeling was gericht op de beste camera voor lq4- en 317-koppen. Alle van de zeven camera’s die hierboven zijn vermeld, zijn de beste. Hier is onze aanbeveling.

Ga voor JJ Original GM 6.0L LS LQ4 LQ9 Gereviseerde Cilinderkop 317 als u hoge prestaties met een maximale levensduur wenst. Een andere optie is de Sloppy Mechanics Stage II Camshaft For LQ4. Dit zijn de juiste goederen voor uw auto.