Mogen Helikopters In Het Donker Vliegen? Volledige Gids

Mogen Helikopters In Het Donker Vliegen?

Weet je dat helikopters in het donker mogen vliegen? Er bestaat een hypothese over de vraag of helikopters rond de avond kunnen vliegen en hoewel de richtlijnen per land verschillen, worden in werkelijkheid tweemotorige vliegtuigen met de limiet van de reis per instrument (we zullen dit idee later toelichten) erkend in de luchtvaartindustrie om nachtreizen te maken vanwege de veiligheid en het aanpassingsvermogen die ze bieden.

Onder constant vliegen is er een aanzienlijke verbetering, vooral voor de piloot van een vliegtuig. Er zijn twee unieke soorten vliegtuigvluchtclassificaties met de luchtvaartlimiet van elke helikopter en pilootinzicht: Visual Flight Rules (VFR) en Instrument Flight Rules (IFR). Hieronder vindt u een uitgebreid overzicht.

De visuele routeregels omvatten een aantal normen en regels die de mogelijkheid om te vliegen schetsen, in contact te blijven met het grondgebied en nachtzichtvluchten toe te staan.

Aan de andere kant stelt de route onder IFR de piloot en het vliegtuig in staat om te werken zonder visueel contact met de grond. Desalniettemin hebben niet alle helikopters deze limiet en voor piloten zijn de vereisten prominenter voor intermitterende licenties en bevestigingen.

Het belangrijkste voordeel is de mogelijkheid om dag en nacht te vliegen in onvriendelijke weersomstandigheden. De helikopter-luchtvaart (instrumenten, hardware en correspondentie met de toezichthouder) is echter volledig afhankelijk van de helikopter.

Wereldwijde Regelgeving

Piloten zijn beperkt tot dagvluchten door de standaard privé- en expertlicenties. Piloten die ’s nachts vliegen, meestal van ongeveer een uur na middernacht tot een uur voor zonsopgang, moeten een nachtvluchtbevestiging krijgen volgens de VFR- en IFR-regels.

In deze geest houdt het Europees Agentschap voor de veiligheid van de luchtvaart (EASA) piloten die deel uitmaken van een land aan een reeks vereisten voor visuele nachtvluchten, terwijl ze hen eraan herinneren zich voor te bereiden op een bevestigde associatie. Dit moet het volgende omvatten:

  • In totaal 5 uur VFR nachtvlucht.
  • 3 uur dubbele vlucht (met een opvoeder).
  • Aankomst en vertrek voor vijf nachten

Dubbele route per zichtvlucht rond de avond, ongeveer 50 km en één verlengd. Het is belangrijk op te merken dat niet alle landen visuele nachtvluchten toestaan. In deze gevallen is alleen empowerende instrumentele vlucht beschikbaar.

Aan de andere kant, een land dat geen unieke beperkingen heeft voor visuele nachtvluchten, is de Verenigde Staten. Volgens de Amerikaanse Federal Aviation Administration (FAA) mogen piloten niet minder dan drie vertrekken en. aankomsten. tot stilstand in de afgelopen 90 dagen gedurende de periode die begint één uur na het vallen van de avond en eindigt een uur voor zonsopgang.

De piloot die wordt doorverwezen, was de enige controleur van de voertuigcontroles. De verwachte vertrekken en aankomsten werden gedaan in vliegtuigen van een vergelijkbare classificatie, klasse en type (in het geval dat een soort bevoegdverklaring vereist is).

Innovatie Tijdens The Flight

Innovaties in avionica hebben een direct verband met vluchtbeveiliging. VFR-vluchten zijn het resultaat van de vooruitgang in het vliegen. Deze omvatten de constante uitbreiding van bestaande capaciteiten en upgrades voor elke helikopter.

Langs deze lijnen zijn enkele voordelen van de innovatie tijdens de vlucht duidelijke en snelle gegevens die toegankelijk zijn voor de piloot, meer opmerkelijke situationele aandacht en veiligheid tijdens de vlucht, een lagere verantwoordelijkheid voor de groep en een gestage registratie van de uitvoering van het vliegtuig voor onderhoud.

Een van de meest waargenomen luchtvaartsystemen voor helikopters ter wereld is Helionix, gepland via Airbus Helicopters om meer opmerkelijk aanpassingsvermogen te bieden bij elke missie. De waarheid is dat Helionix al meer dan 500 missies in gebruik is.

De fundamentele kenmerken van Helionix omvatten, zoals de organisatie laat zien, het routekader, evenals correspondentie, verkeerswaarschuwingen en andere belangrijke functies. Deze verbeteringen verbeteren de veiligheid en accommodatie in de lucht.

We zullen inzoomen op knooppunten, expliciet met satellieten. Helikopters zijn niet zoals vliegtuigen in die zin dat ze niet in staat zijn om satellietcorrespondentiekaders samen te smelten. Dit komt omdat de borden niet door de draaiende snijkanten konden.

Ontwikkeling werd in 2022 effectief getoond door de organisatie ViaSat, die de innovatie koesterde die helikopters via golven de kans geeft satellietcorrespondentie tijdens de vlucht te betrekken.

Dit opent nieuwe mogelijkheden voor het vliegen met hulpvoertuigen, waardoor klinische groepen gegevens kunnen uitwisselen met faculteits- of militair personeel. Ze kunnen bijvoorbeeld observatiefoto’s ruilen met grondgroepen. ViaSat demonstreerde zijn innovaties aan boord van een Sikorsky UH-60 US Navy. Het toonde aan dat mechanische vooruitgang geen beperkingen kent.

Speciale Gevallen Voor Donker Vliegen

Een paar uitzonderingen op nachtvluchten moeten worden vermeld. De site moet voldoen aan onze modellen voor late nachtlanding en de verlichting moet voldoen aan de vliegprincipes. Atlashelikopters landen alleen in gebieden waar voldoende zonlicht is of waar een inspectie is uitgevoerd om ervoor te zorgen dat het gebied veilig is.

Indien nodig kunnen wij voor extra verlichting zorgen. We kunnen klanten de mogelijkheid blijven bieden om zich terug te trekken en te verschijnen in hun voorkeursgebied. Het Atlas-team kan u helpen bij het organiseren van een zeer duurzaam verlichtingssysteem voor uw huis of bedrijf.

Nog iets om te weten is dat een paar scènes, bijvoorbeeld onderdak, een tijdsbeperking hebben voor optredens. Dit ongemak wordt echter altijd goed opgevangen door ons Operations Team, dat uw planning zal ontwerpen om aan dergelijke vereisten te voldoen.

Conclusie

Als algemene regel beperken de standaard privé- en expertlicenties piloten tot dagvluchten. Dat is alles wat we hebben over Zijn helikopters toegestaan om in het donker te vliegen? Om ’s avonds rond te vliegen van ongeveer een uur na het vallen van de avond tot een uur voor zonsopgang, moeten piloten een accreditatie voor nachtvluchten krijgen volgens de VFR- of IFR-regels.

Vaak Gestelde Vraag

Om Welke Reden Vliegen Helikopters Rond De Avondtijd?

Het vliegtuig vliegt rond de avond hoger om het lawaai, met name boven buurten, te bagatelliseren en zal de locatie van een voorval zo snel mogelijk verlaten.

Zouden Helikopters Kunnen Vliegen In Een Lage Permeabiliteit?

Hoewel de meeste helikopters kunnen vliegen zonder te kunnen zien, is het de piloot die moet kunnen zien. Piloten moeten de wereld kunnen zien vanuit de cockpit en de nodige voorbereidingen hebben om te vliegen zonder externe visuele referentie.

In Welke Weersomstandigheden Kan Een Helikopter Veilig Vliegen?

Hoewel ze de helikopteruitvoering mogelijk niet beïnvloeden, kunnen stortbuien, hagel, sneeuw en mist allemaal afleiden. Deze omstandigheden kunnen het opstijgen en landen moeilijker maken en van invloed zijn op het vermogen van de piloot om afschrikmiddelen te zien die tijdens de vlucht worden ervaren.